بازی اندروید

دانلود Parking Mania – بازی هیجان پارکینگ اندروید

Parking Mania نام بازی پرطرفداری در سبک پارک ماشین برای Android از کمپانی CHILLINGO بوده و تا کنون بیش از ده میلیون بار از Google Play دریافت شده است. اگر از علاقه مندان به این سبک هستید، به هیچ وجه نباید این عنوان منحصر بفرد را از دست بدهید، چون از تمامی ویژگی های پارکینگ استفاده شده تا همه چیز را جذاب و البته اعتیادآور نشان دهد و این هدف هم تحقیق یافته است.

دانلود Parking Mania - بازی هیجان پارکینگ اندروید

برای شروع کارتان در بازی Parking Mania پارکینگ کوچک و ساده ای برایتان در نظر گرفته شده تا با کنترل ماشین ها آشنا شوید و بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید. پشت سر گذاشتن این مراحل کار آسانیست ولی مهارت یافتن و تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای، کار دشواری خواهد بود و ساعت ها باید تلاش کنید تا به این سطح برسید. هر یک از افرادی که برای پارک کردن ماشینشان به پیشتان مراجعه می کنند، انتظار دارند تا کار به درستی انجام شود و مشکلی پیش نیاید.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
بدون نظر

دانلود GTA 5 Snow Andreas – بازی سرقت بزرگ

GTA 5 Snow Andreas نسخه برف از بازی Grand Theft Auto San Andreas بوده و بعد ها توسط کاربران به صورت Mode برای شاهکار شرکت Rockstar Games عرضه شده است. همان طور که برخی از شما اطلاع دارید، سرقت بزرگ اتومبیل یا به اختصار GTA از عناوین Open-World و تا حدودی اکشن بوده که در سال 2004 ساخته شد و از برترین های این مجموعه به حساب می آید.

دانلود GTA 5 Snow Andreas - بازی سرقت بزرگ

این فرانچایز از جمله بازی GTA 5 Snow Andreas به حدی در بین بازیکنان محبوب شد که بر روی اکثریت پلتفرم ها انتشار یافت و آخرین ورژن بازسازی شده از آن به تازگی بر روی کنسول Xbox 360 آمده است. داستان بازی سرقت بزرگ در مورد شخصیتی به نام CJ یا Carl Johnson بوده که بعد از قتل یکی از اعضای خانواده یعنی مادرش به شهر San Andreas سفر می کند تا عاملین این جنایت را پیدا کند و به بدترین شکل ممکن از آنان انتقام بگیرد.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی اکشن, بازی پر حجم
11 نظر

دانلود Battle of Heroes – بازی جنگ قهرمانان اندروید

Battle of Heroes یکی از بازی های سیستم عامل Android در سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی Ubisoft Entertainment بر روی گوگل پلی انتشار یافته است. دشت Évagar مکانیست که تمامی نبرد ها در آن به وقوع می پیوندند. جایی که هر یک از گروه ها برای نابودسازی سایر افراد تلاش می کنند و هر کاربری می تواند صاحب یک قهرمان قدرتمند باشد.

دانلود Battle of Heroes - بازی جنگ قهرمانان اندروید

با توجه به این که بازی Battle of Heroes را باید به صورت آنلاین تجربه کنید، نیاز به ساخت حساب کاربری خواهید داشت و در ابتدا باید منطقه ای را برای ساکن کردن سربازان و مردمتان انتخاب نمایید. آموزش های لازم برای آشنایی با محیط بازی جنگ قهرمانان به شما داده خواهد شد، به طوری که قبل از هر حمله یا دفاعی، فنون جنگی را در سطح متوسطی فرا بگیرید. پس از این کار های ابتدایی، نوبت به ساخت قلعه و پوشش دادن آن با سربازان و ساختمان های دفاعی می رسد.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
یک نظر

دانلود Blood II The Chosen – بازی هدف خونین

Blood II The Chosen دومین نسخه از بازی خون برای PC بوده که در 1998 به دست GT Interactive منتشر شده ولی به تازگی به همراه بسته های الحاقی عرضه شده است. بر خلاف ورژن اول که داستانش در سال 1928 جریان داشت و از تجهیزات بسیار ساده به استفاده میشد، اتفاقات نسخه دوم بازی هدف خونین در 2028 میلادی جریان دارد. زمانی که نسل بشریت در خطر بوده و ترس بر دنیا حاکم شده است.

دانلود Blood II The Chosen - بازی هدف خونین

 در بخش Single-player بازی Blood II The Chosen می توانید یکی از چهار شخصیت موجود را انتخاب کنید و سپس وارد اولین مرحله شوید. هم چنین برای شروع کار نیاز به یک اسلحه نه چندان قدرتمند و پیشرفته خواهید داشت که در اختیارتان قرار می گیرد. بخش چند نفره هم قرار داده شده و به همراه دوستان و سایر کاربران می توانید وارد یکی از سرور ها شوید و یکی از مرحله ها را برگزینید و سپس به بازی بپردازید.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی اکشن, بازی ترسناک
2 نظر

دانلود Sky Force 2014 – بازی نیروی هوایی اندروید

Sky Force 2014 عنوان یکی از برترین بازی های سیستم عامل Android در سبک Arcade بوده و به مناسبت سالگرد ده سالگی توسط شرکت Infinite Dreams منتشر شده است. بر سفینه جنگیتان سوار شوید و مقر دشمنان را شناسایی کنید و برای یک سفر پر از هیجان آماده شوید. نبرد به اوج خود رسیده و هیچ کسی در امان نیست و همه برای برتری یافتن در دنیا می جنگند.

دانلود Sky Force 2014 - بازی نیروی هوایی اندروید

در ابتدای بازی Sky Force 2014 ماموریت های کوتاه و ساده ای بر عهده تان گذاشته می شوند تا با محیط و نحوه مبارزات هوایی آشنا شوید. پس از این که موفق به پشت سر گذاشتن این سطوح شدید، به جنگ های واقعی و خطرناک می روید تا با دشمن رویارو شوید و به سمتشان شلیک کنید. بزرگ ترین مشکلی که در بازی نیرو هوایی با آن دست و پنجه نرم می کنید، زیاد بودن تعداد طرف مقابلتان می باشد. بدین معنی که شما فقط با یک سفینه می جنگنید ولی تعداد آنان، بیشتر از آن چیزیست که تصور می کنید.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
یک نظر

دانلود Flying Islands Chronicles – بازی جزیره پرواز

Flying Islands Chronicles یک بازی سرگرم کننده در سبک Dash و مدیریتی برای کامپیوتر است و در سال 2014 توسط شرکت Mystery Tag بر روی اینترنت عرضه شده است. شخصیتی که هدایت او را از ابتدا بر عهده دارید، کشاورزیست که بر روی مزرعه کار می کند و زندگی تقریبا آرامی را دارد. تا زمانی که روبات ها و ماشین آلات بر علیه انسان ها به پا می خیزند و همه جای جزیره را به نابودی می کشند.

دانلود Flying Islands Chronicles - بازی جزیره پرواز

آن ها به سرعت در بازی Flying Islands Chronicles همه جا را تحت سلطه خودشان قرار می دهند، به طوری که هیچ انسانی جرات نزدیک شدن به مناطقشان را ندارد. کشاورزی را کنار بگذارید و به عنوان یک قهرمان به دل کوهستان ها، دشت ها و مناطق ممنوعه بروید و راه را باز کنید تا بتوانید به قسمت بعدی بروید. از مردم و ساکنانی که بر اثر این حوادث به شدت ترسیده اند، کمک بگیرید تا اهدافتان را به پیش ببرید. مراقب حملات ناگهانی روبات ها باشید و راهی برای فرار پیدا کنید.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی مدیریتی
2 نظر

دانلود Smash Champs – بازی حیوانات قهرمان اندروید

Smash Champs از جمله بازی های ساخته شده در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید بوده و توسط سازندگان عنوان Subway Surfers یعنی کمپانی Kiloo منتشر شده است. گروهی از حیوانات وحشی نظیر خرس، روباه و تمساح را جمع آوری کنید تا به نبرد با سایر گروهان بپردازید. هر یک از این حیوانات دارای ویژگی خاصی هستند ولی اکثریت آن ها قدرت کافی در نبرد با دشمنان را ندارند.

دانلود Smash Champs - بازی حیوانات قهرمان

به همین خاطر نیز در بازی Smash Champs باید گونه هایی را انتخاب کنید که مهارت هایی هر چند ساده در مبارزات داشته باشند تا پیروز میدان باشید. در واقع، مربی آن ها شما خواهید بود و از صفر باید شروع کنید. این شخصیت های فانتزی را به بهترین شکل ممکن تربیت کنید تا به یک مربی افسانه ای تبدیل شوید و رکورد های بسیار بالایی را از خود به جای بگذارید. برای ثبت این رکورد ها می توانید وارد قسمت آنلاین شوید و رتبه تان را در هر بخش از بازی به اشتراک بگذارید.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
13 نظر

دانلود Wolkenkratzer Simulator – بازی برج سازی

Wolkenkratzer Simulator نام بازی متفاوت در سبک شبیه ساز طراحی برج و آسمان خراش برای کامپیوتر بوده که شرکت UIG Entertainment ناشر آن می باشد. شهری خالی از سکنه و ساختمان در اختیارتان قرار می گیرید که هیچ چیزی در آن وجود ندارد. حتی خیابان ها و سایر نکات کوچک هم در این شهر قرار داده نشده و تمامی این موارد را باید با دست خودتان بسازید.

دانلود Wolkenkratzer Simulator - بازی برج سازی

مهم ترین چیزی که در بازی Wolkenkratzer Simulator در ساخت و ساز به چشم می خورد، برج های نیمه کاری ای هستند که برای اتمام کارشان نیاز به پول دارید. این هزینه باید از ساخت و فروش ساختمان های قبلی به دست بیاید تا بتوانید کارتان را گسترش دهید و پروژه های بزرگ تری بردارید. شاید کار دشواری به نظر برسد، چون معماری در دنیای واقعی به همین سادگی نیست ولی با تجربه این بازی می توانید در عرض چند دقیقه وارد این شغل شوید.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی شبیه ساز
5 نظر

دانلود Contract Killer Sniper – بازی قاتل اندروید

Contract Killer Sniper شماره جدیدی از بازی قاتل قراردادی برای اندروید بوده که در سبک Action و First Person Shooter توسط کمپانی معروف Glu عرضه شده است. شما به عنوان یکی از برجسته ترین نیرو های نظامی در ارتش انتخاب شده اید و بیش از 250 ماموریت به مرور زمان بر عهده تان قرار خواهد گرفت. تمامی این ماموریت ها مربوط به کشتن افرادیست که با گروهتان مخالفت می کنند.

دانلود Contract Killer Sniper - بازی قاتل اندروید

افراد دیگری هم در بازی Contract Killer Sniper وجود دارند که از اسرار مخفیتان باخبر شده اند و هر چه زودتر باید به قتل برسند. تمامی این وظایف بر دوش شماست و باید یکی از اسلحه های موجود را به دست بگیرید و در فضایی مناسب به سمت دشمنان شلیک کنید. توجه داشته باشید که در اکثر مراحل باید با اسلحه تک تیرانداز این کار را انجام دهید، پس نیاز به دقت فراوان و سرعت عمل خواهید داشت. هم چنین مکانی مناسب برای کمین کردن مورد نیاز می باشد.

 

 
 نویسنده :  سلمان   موضوع :  آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
2 نظر

دانلود Call of Duty Advanced Warfare بازی ندای وظیفه

Call of Duty Advanced Warfare جدیدترین ورژن از سری بازی های ندای وظیفه برای PC بوده که در سبک اکشن و شوتر اول شخص توسط کمپانی Activision عرضه شده است. این بار سازندگان از ریشه ها کمی دورتر شده اند و نبرد های پیشرفته و مربوط به سال 2054 میلادی را به تصویر کشیده اند. همه چیز دست خوش تغییر شده و قدرت به دست شرکت های خصوصی Call of Duty Advanced Warfare افتاده است.

دانلود Call of Duty Advanced Warfare بازی ندای وظیفه

PC | Codex Version

ارتش و سایر نیرو های نظامی ساکن در هر کشوری، دیگر توانایی رویارویی با چنین شرکت هایی را در بازی Call of Duty Advanced Warfare را ندارند، به طوری که عقب نشینی کرده و قدرت را به آنان واگذار کرده اند. چنین سازمان هایی در ابتدا برای بازسازی شهر های جنگ زده ساخته شده بودند ولی با پیشرفت تکنولوژی، وارد عرصه نظامی شده اند تا قدرت جهانی را در اختیار خود بگیرند. Atlas نام یکی از بزرگ ترین و برترین آن هاست و حرف زیادی در این زمینه Call of Duty Advanced Warfare برای گفتن دارد.

CrackFix افزوده شد!

 

 
 نویسنده : سلمان   موضوع :  آرشیو بازی کامپیوتر, بازی اکشن, بازی پر حجم
35 نظر

دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

9,936 بازدید

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

| به همراه دانلود نسخه های آندروید و آیفون |

 

Ichi PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Ichi

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۵ نظر
رضا
 

دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

12,062 بازدید

این بازی Warlock 2 the Exiled  نام دارد . این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت و توسط پاراداکس اینتر آرشیو منتشر شده است . زبان اصلی این بازی انگلیسی می باشد.  جهان در هم شکسته شده شده است ، و شما یکی از این خرده ریزه ها شده اید جنگ در شهر آردنیا بین مکس و موجودات اهریمنی و وحشتناک رخ میدهد . و  یک ایالت و چهار کشیش سعی میکنند شما و خانه و زندگی شما را تسخیر کنند

 

Warlock 2 the Exiled-RELOADED | 1.28 GB

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Warlock 2 دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

33,491 بازدید

Legends of the East The Cobras Eye عنوانی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که داستانی از عشق را بیان می کند . در این بازی می بایست به یک جنگ پایان بدهید و عشق زندگی خود را نیز نجات دهید . یک محصول‌ مصنوعی‌ که مدت ها فراموش شده بود ، دوباره پیدا شده است و نیروهای شیطانی در تلاش برای به دست آوردن آن هستند . بدتر از آن ، عشق زندگی شما یعنی Daniel ، به طریقی وارد این ماجراها شده است . حال شما می بایست دانیل را پیدا کنید و حقیقت این ماجراها را کشف کنید ، قبل از این که دنیا برای همیشه عوض شود ! این نسخه Collectors Edition می باشد که دارای چیزهای اضافی نسبت به نسخه معمولی است .

 

Legends of the East دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۴ نظر
رضا

 

دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

19,980 بازدید

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۰ نظر
رضا

 

دانلود بازی فکری Strange Discoveries: Aurora Peak

17,853 بازدید

Strange Discoveries: Aurora Peak یک بازی زیبای دیگر در سبک Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد شهری به نام Aurora Peak می باشد که در زمان کودکی شما دارای طبیعت زیبا و دیدنی بوده است که مردمانی محلی و دوستانه در آن زندگی می کردند . اما زمانی که شما بزرگ می شوید و به این شهر بازمی گردید ، ابری بر فراز کوه را مشاهده می کنید که در حال ایجاد تغییر برروی گیاهان و جانوران منطقه است که به نظر پدیده ای طبیعی به نظر می رسد ولی اکتشافات شما می تواند این پدیده را زیر سوال ببرد ! پس با کاوش و کشف این پدیده ، زیبایی را به Aurora Peak برگردانید . این نسخه Collectors Edition می باشد .

 

Strange Discoveries دانلود بازی فکری Strange Discoveries: Aurora Peak

 

دانلود + ادامه مطلب
۳ نظر
رضا
 

بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide

22,877 بازدید

House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide – عنوان سوم از سری بازی های محبوب خانه ی هزار در است که دارای سبک Hidden Object می باشند. شما در این بازی برای حفظ نسل بشر باید به خانه ی هزار در باز گردید. ماری غول پیکر که از درون زمین آمده است، به دنبال نابودی بشر است. جهت نابود کردن این موجود نیاز به سفر به چهار دوره ی گوناگون زمانی دارید تا با جمع آوری عناصر مورد نیاز، ماشینی را بسازید که قابلیت نابودی این موجود عجیب و غریب را داشته باشد. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

House of 1000 Doors 3 بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide

 

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

27,048 بازدید

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

 

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۵ نظر
رضا

 

دانلود بازی مدیریتی Mama Farm برای PC

30,318 بازدید
Mama Farm – یک بازی کم حجم و سرگرم کننده از نوع مدیریتی است.چنانچه از کاور بازی پیداست این بازی نیز بر حسب مدیریت مزرعه بوده و شما را با چالش های یک کشاورز واقعی رو به رو خواهد کرد.البته برای جذاب تر شدن بازی چاشنی های دیگری نیز به آن افزوده شده و شکل رقابتی به آن بخشیده است.پدر و مادر میمی به جهت بیماری که به تازگی گریبانگیر مادربزرگ وی شده است مزرعه را ترک کرده و مسئولیت نگهداری از آن را به عهده فرزند خود گذاشته اند.البته این اولین بار نیست اما شرایط کمی متفاوت به نظر می رسد.تحویل به هنگام سفارشات مهمترین نکته ای است که میمی می بایست در رسیدگی به آن دقت خاصی به خرج دهد.به صورت چکیده می توان گفت پرورش و برداشت محصولات زراعی ، مراقبت از دام ها و استفاده از ماشین آلات صنعتی برای تسریع کارها شرح وظایف شما محسوب می شوند.توجه داشته باشید مدیریت زمان در این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 

MaMa Cover دانلود بازی مدیریتی Mama Farm برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۲۰ نظر
حمید

 

دانلود بازی مدیریتی و کم حجم TV Farm 2 برای PC

36,612 بازدید
TV Farm 2 – یک بازی کم حجم و سرگرم کننده به سبک استراتژیکی می باشد که شما را به ماجراجویی و تجربه ی دنیای هیجان انگیز کشاورزی خواهد برد.در این بازی با چالش هایی که یک کشاورز واقعی با آنها دست و پنجه نرم می کند رو به رو خواهید شد. برای نمونه پرورش گیاهان ، بازاریابی و فروش محصولات و در ادامه توسعه و ارتقای وضعیت شغلی ، توسعه زمین کشاورزی و ابزار آلات ماشینی به جهت دستیابی به بازده بالاتر و مدیریت بهتر زمان که از فاکتور های حائز اهمیت این بازی به شمار می روند.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

TVFARM Cover دانلود بازی مدیریتی و کم حجم TV Farm 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۹ نظر
حمید

 

دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ ها Viking Saga

31,139 بازدید

بازی Viking Saga عنوان یک بازی جدید Time Management می باشد که داستان بازی در قرن ۱۰ م و در زمان پادشاهی Arnar رخ می دهد . وارد ماجراجویی Ingolf جوان شوید تا به او کمک کنید تا کوتوله را پیدا کنید . این کوتوله با دادن حلقه ای گرانبها به پادشاه ، باعث نفرین شدن او شد . حال می بایست به Ingolf کمک کنید تا کوتوله را پیدا کند . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Viking Saga دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ ها Viking Saga

 

دانلود + ادامه مطلب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اندروید

تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393 | 18:32 | نویسنده : سلمان مرادی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.